2017. február 28., kedd

Februári szerzemények #rossmann #dm #perfectnails #crystalnails #f&f #Pepco

Sziasztok! Itt a február utolsó napja, és gondoltam, hogy megmutatom Nektek, miket vásároltam februárban. Az eltérő hátterek, és képminőség miatt előre is elnézéseteket kérem, de mivel a hónap első részét otthon töltöttem, és csak a félév kezdésre jöttem vissza Debrecenbe, így fele terméket otthon vásároltam, felét pedig itt, így nem sikerült egyszerre befotóznom a termékeket. Remélem ez nem lesz túl zavaró.



A Tescoban sétálgatva találtam rá erre a két párnára, illetve a plédre. Teljesen indulat vásárlások voltak, de azt hiszem érthető, mert a párnák darabja 399 ft volt míg a pléd 699 ft-ba került. Sose tudni mikor jön jól, és a remek áruk mellett még nagyon jó minőségűeknek is tűnnek.



Pár műkörmös cuccot is beszereztem, a Perfect Nails illetve a Crystal nails kínálatából. Elsősorban építő zselére volt szükségem, így vásároltam egy Extreme White fehér zselét ami 2.950 ft volt, egy körömágyhosszabító Cover Gel-t ami 3.100 ft-ba került és egy átlátszó építő zselét (Ice Gel nekem ez vált be a legjobban) 2950 ft-ért, ezek mind 15 ml-s kiszerelések. Vettem még pár terméket a Crystal Nails kínálatából is, igazából csak a zselékben ragaszkodok a Perfethez, az első egy gyönyörű csillámpor ami 450 ft-ba kerül emlékeim szerint. Aztán egy Primer-t választottam még ami 1.690 ft-ba került, és két körömreszelőt ami 350-400 ft/db áron megvásárolhatóak.



A Rossmann-ban vásároltam ezt a csomag X-epil borotvát, ami valami borzasztó, nekem egyáltalán nem vált be 3 db-os a csomag és 699 ft-ba került. A kedvenc dezodoromat is újra vásároltam ami akciós volt és olyan 6-700 ft volt. Az Essence leárazásról még elhoztam egy szempillaspirált ami a szokásos 349 ft-os akciós áron volt megvásárolható



Egy hajformázó krémet is vettünk, ami szerintem egy viszonylag új termék lehet a Taft kínálatában, legalább is eddig én még nem találkoztam vele, akciós volt ez is és 799 ft-ért hoztam el. A háttérben a szokásos Aldi saját márkás Ombia vattakorongokat láthatjátok, ez a kedvencem ennél jobb vattakoronggal még nem találkoztam és 249 ft ha jól emlékszem de tényleg nagyon olcsó. 



Az Aldiban vásároltam szintén egy csomag lamináló fóliát extra akciósan 299 ft/cs áron, valamint azt hiszem, hogy ezt a szemüvegtisztítókendőket is ott vettük és 399 ft-ba került az 50 db. A Rossmann-ban pedig két csomag tisztítókendőt vettünk még amik akicósak voltak és 299 ft/cs áron lehetett pket megvásárolni. 



Egy következő Tesco-s vásárláskor pedig 1.099 ft-ért vettem egy Color Mask hajfestéket, ami nagyon-nagyon jó volt, már rá is kentük a hajamra, és annak ellenére, hogy nem ammóniamentes egyáltalán nem csípte a fejbőrömet, pedig nagyon féltem tőle. 



A DM-ben többek között óriási kiárusítás volt a karácsonyi süti illetve ajándék csomagolóanyagok terén, így vettem pár csomag süti csomagolót ilyen 60-80 ft-ért, illetve két ajándékdobozt ami 49 ft/db volt. A szokásos Aldis My love popsitörlőt elfelejtettem újra venni, így most gyorsan egy Pampers törlőt vettem ami ha jól tudom 499 ft-ba került, illetve a DM-es kuponokkal (DM alkalmazás) féláron vettem egy Labello Med Repair ajakápolót, hogy az ajakápoló mániámnak is hódoljak kicsit, így került 375 ft-ba. A Pepco-ban pedig egy ilyen kis inspiráló táblát találtam ami 210 ft volt. 


Vettem egy Ebelin vattakrongot ami szörnyű és valami 3-400 ft-ba került, létszükség volt mert az Aldis otthon maradt. Aztán akciós volt a Schauma sampon és balzsam így 399 ft/db áron vettem egyet-egyet. Valamit szintén vettem egy csomag X-epil borotvát ami 499 ft-ba került és nagyságrendekkel jobban szeretem mint azt amit fent mutattam, és egy kis illatszeres üzletben vettem egy Kallos óriási nagy hajlakkot, ami 1.200 ft-ba került talán, még nem használtam idáig ilyet, de tetszik egyenlőre. 

Ezeket zsákmányoltam mostanság, azt hiszem, ez a félév kezdés elég sok mindent vont magával, volt egy-két dolog ami otthon maradt a visszacuccoláskor :) 

Ti miket szereztetek be mostanság? 

Ha tetszett a bejegyzés kérlek nyomj egy lájkot a blog facebook oldalára az oldalsávban. Köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése