2017. március 1., szerda

Februári Kedvencek

Elég gyorsan eltelt február és mivel a hónap első felét otthon töltöttem, így nem sok kedvencem lett, de azért még így is tudtam összeszedni pár dolgot, amik szebbé tették - ha nem is szószerint - az életemet.


Az első dolog tényleg az életemre volt kihatással, ha nem is megszépítette, de mindenképpen segített a rendszerezésében. Már januárban is használtam, de ott a vizsgaidőszak alatt szinte csak a vizsgával kapcsolatos dolgokkal kellett foglalkozni, de ebben a hónapban már elég jól sikerült ráállnom a vezetésére, és tényleg nagyon jó összegyűjteni egy helyre az aktuális teendőimet, határidőket, vagy csak pár inspiráló idézetet. Mint láthatjátok ez a mentőöv nem más mint a DM Life Book-ja aminek az idei kiadását meg sem szerettem volna venni, pedig most mennyire örülök, hogy engedtem a csábításnak.


A hajam újjáépítésén is dolgozok, és mivel most sikerült egy nagyon jó hajfestéket találnom, gondoltam elkezdem a Dove Colour Care sampon-balzsam kombóját használni, és kicsit védeni ezt a színt és óriási kedvenc lett. Nagyon puha, és ápolt lesz tőle a hajam. Nem zsírosodik, és könnyen kezelhető. A színvédő hatásáról majd később fogok tudni nyilatkozni, egy biztos, hogy hajmosás közben nem engedi annyira a hajam a színt mint a többi samponnál.



Februárban legtöbbször a matt színekhez nyúltam és ezeken belül is a kedvencem volt a Freedom Pro & Shade & Brighten Mattes Kit 1 palettája amit még az ősszel rendeltem a Pink Panda webshopjáról, nagyon kellemes színek vannak benne, amik jól harmonizálnak egymással, picit porzik de a szép színei miatt megbocsátható. 



A múltkor is említettem, hogy eléggé küzdök mostanában az arcbőrömmel, és még régebben vásároltam egy Gerovital arckrémet, amit  elkezdtem használni és nagyon megszerettem. Nagyon szépen segített a bőrhibáimon, és nagyon puha, és hidratált lett a bőröm. 



Az új kedvenc spirálom lett az Yves Rocher Sexy Pulp spirálja, amit még tavaly vettem, de csak most kezdtem el használni, és bár az Avon legújabb spirálját is megszerettem, ez letaszította azt a trónról.



Karácsonyra kaptam ezt a Rivel de Loop arctisztítókészüléket, amit azóta is rendszeresen használok, nekem tökéletes, pont elég a kefék sörtéje is, szépen tisztít, és én nagyon megszerettem, szóval ez inkább 2017-es kedvenc mint februári, de mindenképpen a kedvencek között a helye.


Nektek mik voltak a kedvenceitek februárban? 
Van a fentiek között olyan termék amit ti is kedvencként szerettek? 

Ha tetszett a bejegyzés kérlek az oldalsávban nyomj egy lájkot a blog facebook oldalára. Köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése