2017. március 31., péntek

Márciusi Avon rendelés

A márciusi Avon rendelésemmel kicsit elcsúsztam, de gondoltam így a hónap utolsó napján megmutatom Nektek. Egész sok sminkterméket csússzant be a rendelésembe ebben a hónapban, de nem húzom tovább kezdjük is...


Senses Florals tusfürdő (589 ft)

Ez a következő kapány újdonsága lesz, de én úgy gondoltam, hogy megrendelem mert a jázmin illatot szeretem, és ebben is van jázmin és viola. Nagyon kellemes tavaszi virág illata van. Tökéletes lesz ezekben a tavaszi évszakokban.


Simply Delicate Gentle intimlemosó (399 ft)

Évek óta az Avon intimlemosóit használom, és nagyon szeretem őket, most nagyon kedvező akciós áron lehetett megrendelni, így rendeltem is egyet tartalékba.


Advanced Techniques hővédő spray (399 ft)

Szintén tartalékba rendeltem meg ezt a hővédőt, bár még nem próbáltam eddig. Az Avon hajspray-i közül az egyensítőt próbáltam azt nagyon szerettem, most ez is extra akciós volt, és gondoltam ennyiért kipróbálom, nem veszítek vele semmit. Ha próbáltátok már, írjátok meg, hogy mi a véleményetek róla.


Mark 3D ajakrúzs a teltebb ajkakért (1049 ft/db)

Két színt választottam a mark. újdonságai közül, így a képen balra a Mad for Mauve a másik oldalon pedig a Rose Kisses árnyalatok kerültek hozzám, de már első pár használat után a kedvenceim lettek, hamarosan írok tesztet.


Mark Big&False Lash dúsító szempillaspirál (1.399 ft)

Rendeltem egy spirált is, megtetszett a keféje, tesztet írok róla hamarosan, még nem próbáltam ki, de általában szeretem az Avon szempillaspiráljait.


Mark szemöldökformázó készlet (999 ft)

Már régóta nézegettem az Avon szemöldökformázóját, azt hiszem ez az, csak más csomagolásban. Most rászántam magam, és megrendeltem, még nem próbáltam ki, egyenlőre elszeretném használni a MUR szemöldökpalettáját, aztán majd ezt is használatba veszem :)


Luxe korrektor (999 ft)

Az egyik kedvenc korrektorom, és amióta elfogyott vadásztam, de sosem volt benne a katalógusban, de most nagyon kedvező ára volt, és nagyon nagy volt a kísértés, hogy kettőt rendeljek, de végül lebeszéltem magam, mert Glamour-napokon tervezek korrektorokat is beszerezni, így egyet rendeltem. Tesztet írok majd róla, mert azt hiszem, hogy eddig még nem esett szó, csak kedvencek között erről a kis csodáról.


2 az 1-ben korpásodás elleni sampon és balzsam (749 ft)

Kedvenc, már nagyon sokszor olvashattatok róla, nem is ragozom tovább. Örök kedvenc.

Ti milyen termékeket rendeltetek ebből a kampányból?
Próbáltátok már a Mark. termékeket?
Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése