2017. március 19., vasárnap

Matt álom - Freedom Pro Shaden & Brighten Mattes Kit 1


A matt színekkel mindig is nagy barátságot ápoltam, és kerestem egy hétköznapi matt színeket tartalmazó palettát. Mikor a Pink Panda rendelésemet leadtam, utolsó percben vettem észre, hogy a Freedom kínálatában van egy Matt paletta, így megrendeltem. 


Amikor először megláttam a palettát kicsit csalódott voltam, mert nagyobbra számítottam, szóval ne dőljetek be a képnek egy kicsi, de annál kompaktabb palettáról van szó. Jól záródik, gagyi hatású, de erős műanyag tartót kapott. Többször is vittem már magammal a táskámban, és semmi baja nem lett.


Natúr, matt színek vannak benne amelyek nekem a hétköznapokra tökéletesek, így kis mérete ellenére nagyon megszerettem ezt a darabot.  6 matt színt, és egy highlightert tarlamaz. A színek inkább hidegtónusuak, remekül kombinálhatóak egymással. 


A  sötétebb színek jól pigmentáltak, és nagyon minimálisan poroznak csak. A világos színek természetesen nem az erősségei ennek a palettának sem, de ebben az árkategóriában azt hiszem ez nem is elvárás, valahogy tudtam, hogy nem ezek lesznek a legtökéletesebb világ színeim. Az ecseteim könnyen felveszik a színeket, és sminkalappal nagyon tartósak tudnak lenni. Egy átlagos napot kibírnak, bár gondolom ez a sminkalapnak is köszönhető, megmondom őszintén, hogy sminkalap nélkül még nem próbáltam. 


Itt láthatjátok a színeket balról jobbra, láthatjátok itt is, hogy a sötétebb színek tökéletesek. Balról a harmadik színt nagyon szeretem a hétköznapokban satírozó színnek, a többi pedig alkalmas akár hétköznapi sminkhez, akár egy esti alkalmi viselethez. A highlighter színt a szemöldökcsontomra használom a legtöbbet az arccsontra vagy egyéb highlighter területre nem használom mert azokon a területeken egyáltalán nem tartós, és szinte semmilyen hatást nem lehet elérni vele. 

Összességében nagyon jó társam a hétköznapokban, igaz néha feldobom egy-egy gyöngyházfényű színnel. Ár érték arányban szerintem érdemes megvásárolni, hiszen a 7 szín 1.290 ft-ért rendelhető a Pink Panda oldalán Ide kattintva megrendelhetitek.

Szeretem a Freedom márkát, több palettám is van tőlük. Szeretem hogy jó minőséget vásárolhatok náluk megfizethető áron. 

Ti szeretitek ezt a márkát? Esetleg ezt a palettát használtátok már?



Ha tetszett a bejegyzés, kérlek lájkold a blog facebook oldalát, az oldalsávban, vagy légy a rendszeres olvasóm! Köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése