2017. március 15., szerda

Hidratáló kézápolás - Három lépés az ápolt kezekért

Mostanában a kezeim állapotát is megviselték a kint tomboló mínuszok, és hiába való volt, bármi nemű kézkrém legalább is szinte mindegyik csak ideig-óráig hatott. Tudtam, hogy valamilyen nagyon tápláló gondoskodásra van szüksége a kezeimnek. 


Az új évben fogadalmam volt a termékeim nagy részének elhasználása, és elég sok olyan dolgot próbálok tudatosan használni, amik halmozódtak, vagy csak úgy álltak kibontásra várva mert mindig vettem valami mást, és ezek a termékek háttérbe szorultak. Ezt a Planet Spa kézkrém, valamint a kéz,-köröm, és lábápoló olaj a legjobb pillanatban bukkantak elő a fiókból.
A Planet Spa Blissfully Nourishing termékcsalád két tagja. Elolvastam, milyen használati útmutatót ajánl a terméken lévő címke, és követtem az utasításokat, az ápolt, és hidratált kezekért. 

A három lépés, igazán egyszerű, és gyors, nem kell sok idő hozzá, egy sorozat részének ideje alatt tökéletesen elvégezhető, így egyszerűen belehet építeni a mindennapi rutinba. 


1. lépés: Először is egy tálba forró vizet engedtem, majd csepegtettem bele az olajból (az enyémben olyan 25-30 csepp lehetett). 



2. lépés: Majd 10-15 percig áztattam a kezeimet ebben az olajos vízben, közben kicsit összedörzsöltem a kezeimet.



3. lépés: Miután egy törülközővel szárazra töröltem a kezeimet, alaposan bekentem a kézkrémmel mindenhol egészen a csuklómig. 

A 3. lépés után vártam pár pillanatot míg beszívta a kezem a krémet, és már kész is voltam. :)


Kezdjük először is az olajjal. Nagyon kellemes állaga van, nem marad fent a víz felszínén, teljesen jó egyveleget alkotnak, a nyugtató kézfürdőnek. Kellemes illata van, nekem leginkább a vajkaramellához hasonlít, és én nagyon szeretem ezt az illatot, egy tömény mégis kellemes illatról van szó. Nekem tökéletesen passzol a relaxáláshoz, és a nyugtató percekhez. 

A kézkrém nagyon könnyű viselet, hamar beszívódik, és szintén egy nagyon kellemes illata van, valamivel enyhébb mint az olajnak, és sokáig érezhető a kezeken. 

Planet Spa kézkrémekről több bejegyzést ide és ide kattintva olvashatsz.

Nektek mi a tuti kézápolási receptetek?
Ismeritek/Szeretitek ezeket a termékeket?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy legyél a rendszeres olvasóm! Köszönöm:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése