2017. március 7., kedd

Elfogyott termékek.... Újra venném?!

Februárban nem használtam el túl sok terméket, de azért igyekeztem tartani magam az új évi fogadalmamhoz. Ebbe a hónapba ennyi fért. 


A Syoss Repair Therapy sampon és balzsam duo-ból már elhasználtam egy adagot, és nagyon szerettem  akkor is, és most is. Nagyon szépen rendbe tette a hajamat, és nagyon puha volt utána. Kedvenceim most is várakozik egy adag már a szekrényemben, és ha elfogy a mostani, akkor újra ezt fogom használni, és mint említettem újra vettem.


A Balea sminklemosó kendőiből két csomaggal is elhasználtam, mert azt hiszem így volt egyben még október környékén, én egyébként szeretem a Balea sminklemosó kendőit, de ez nem volt a kedvencem, leginkább úgy használtam el, hogy a folyadékkal átitatott kendőre öntöttem még a Garnier kétfázisú lemosójából úgy egész jól működött, és még a vízálló szempillaspirált is eltüntette. Ezt a fajtát nem venném újra, de egyébként biztosan fogok még Balea sminklemosó kendőket vásárolni. 


Az elmaradhatatlan hajlakkok, szintén több flakonnal is sikerült elhasználnom bár ebben van egy kis csalás mert ezeket nem csak én használom, a Syoss-ról már ezerszer olvashattatok hogy mennyire szeretem, a Balea-ról szintén, a Taft-ról pedig többször említettem, hogy szárítja a hajamat, de ez a Keratin-os verzió nagyon jó volt. Mindet újra venném.


Avon Senses Delightful Orchard tusfürdő, nagyon szerettem főleg ősszel használtam, de a vége most fogyott el, és akár hányszor használtam mindig a nyarat jutatta eszembe. általában szeretem a Senses tusfürdőit, így ezzel sem volt problémám, nem szárította ki a bőrömet, és egészen sokáig éreztem a gyümölcsös illatát. Ezt az illatot bármikor újra venném.


Garnier Néo Fresh Blossom dezodor, igazából az illatát szerettem, de a hatása nem volt az a hűha!, a Nivea Protect & Care dezodorát eddig még nem érte utol semmi az utóbbi időben. Azt hiszem nem venném újra.


Az örök kedvenc alapozó a Rimmel Lasting Finish 25h komfortszérumos alapozója, amiből talán már 3-4 üvegcsével használtam el, és most is van belőle egy amit használok és egy tartalékban. Tehát bármikor újra venném.

Ezeket sikerült mostanság elhasználnom, de rajta vagyok a fogadalmam teljesítésén, és igyekszem még több mindent elfogyasztani.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek lájkold a blog facebbok oldalát. Köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése