2017. február 6., hétfő

#favourites

Az év első hónapja egyértelműen a vizsgákról szólt, és pontosan a hónap utolsó napján le is tudtam az utolsó vizsgámat. Így nem sikerült túl sok kedvencet összeválogatnom, mert a mindennapjaimnak jelentős részét a tanulás tette ki, ha pedig éppen nem tanultam, akkor ingáztam Debrecenből haza, vagy itthonról Debrecenbe.
Amikor elkezdtem gondolkozni, hogy miket is használtam ebben a hónapban, és ezekből melyek voltak kedvencek, akkor ez az 5 termék jutott az eszembe, és hogy ezek közül 4 Avon-os ez azt is jelzi, hogy ebben a hónapban időm sem volt vásárolni, vagy újdonságokat kipróbálni, E8gy újdonság azért mégis van, még pedig a szempillaspirál. Ő első használatra kedvenc lett. :)



Először is a Planet Spa Blissfully Nourishing afrikai shea vajas bőrtápláló arcmaszk volt az, ami eszembe jutott, mert ebben a kemény mínuszokban, a bőröm igen-igen kiáltozta a HELP szót, teljesen kiszáradt, hiába hidratáltam rendszeresen, így jutott eszembe ez a fantasztikus arcmaszk. Kb. 10-15 percig hagytam fent az arcomon heti 3-4 alkalommal, és csodát művelt vele, nagyon puhává és simává varázsolta, és nagyon kényelmes volt használni. 
A Dove tusfürdőiből rendesen feltankoltam anyával decemberben, az eddig használtak közül egyértelműen, és a Purely Pampering mandula-hibiszkusz illatú tápláló krémtusfürdője lett a kedvenc, nagyon jó illata van, és hidratált érzést nyújt zuhanyzás után, és még az illata is egészen sokáig érezhető.
A következő kedvencem az Avon NutraEffects BB krém, amiről írtam már itt, és nem is húzom tovább nagyon szerettem januárban szinte végig csak ezt használtam.
A fent említett újdonság az Avon legújabb szempillaspirálja, ami már első használatkor megszerettem, így ő alaptag a januári kedvencekben. Szép pillákat varázsolt, nem pereg, nem maszatolódik, szép intenzív színe van, és nagyon jó keféje.
Az illat számomra januárban bár mondhatnám azt is, hogy már december közepétől folyamatosan az Avon Attraction parfüm, ami nekem egy az egyben a nőiesség, az elegancia, a kifinomultság illata, elég belőle egy kevés is, még is nagyon tartós, minden, amit egy parfümben kereshetek ebben a termékben megtalálható. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése