2017. október 16., hétfő

Avon mark. matt folyékony ajakrúzs #avonhungary

Óhh te jó ég... Az Avon novemberi újdonságától egyszerűen lehidaltam. 
Bár az októberi Avon rendelésemet még nem láttátok, az előző Avon-os posztban említettem, hogy mivel nem egyben érkezett a rendelés, így a poszt még nem készült el... Lényeg a lényeg, hogy nem tudom magamban tartani, a már megérkezett termékek közül kettővel szerzett tapasztalataimat.


Nem is tudom hol kezdjem. Talán a csomagolásnál. Mikor először megláttam megmondom őszintén nagyon meglepődtem. Sokkal kisebb volt mint amire számítottam, bár űrtartalomra nem kisebb mint  a többi szájfény, hiszen ez is 7 ml. Az átlátszó műanyag tubusra nagyon szépen illeszkedik az applikátoros rész. Teljesen táska barát, nem kell félni, hogy lecsavarodik vagy bármilyen baleset történik vele. Amit külön kiemelnék, hogy a felirat nem kopik. Volt olyan rúzsom, ami a táskámba landolás után 2 nappal már felírat nélkül díszelgett.


Két színben rendeltem meg. A katalógusban kicsit csalókák voltak a színek, de összességében egyáltalán nincs bennem emiatt negatív érzés, hiszen mind a két termék színe gyönyörű, és még talán jobban tetszenek mint a katalógusban. 
A világosabb árnyalat a Pinking About You a sötétebbik pedig a Flushed.
Az illatuk kicsit émelyítő cukorkás, édeskés, de ez használat során egyáltalán nem érezhető.


A Flushed árnyalat nagyon szépen fed egy rétegben is. Nem szárít és gyönyörű mattra szárad. A száradási idő kicsit hosszadalmas, de a végén egy nagyon szép finish-t ad az ajkaknak. 
Extra tartós, szépen kopik. A minap reggeltől estig fent volt úgy, hogy ettem-ittam, és csak délután kettőkor igazítottam meg, de akkor sem kentem teljesen újra.
Nem csomósodik, nem mászik el a nap folyamán, de vigyázat! Nagyon nehezen távolítható el. Ezért ügyeljetek arra, hogy lehetőleg vonalon belül maradjatok, főleg egy szépen lealapozott arc elkészítése után. Az applikátor külön tetszik, nagyon precízen lehet vele dolgozni, és nem vesz fel túl sok terméket. Pont annyit amennyivel gyönyörűen lehet egy-két rétegben felvinni a terméket. 


A Pinking About You árnyalat nem fed olyan szépen mint a fenti sötét árnyalat egy rétegben, de kettőben már tökéletes. Szintén nem ragad matt finish a végeredmény, és ennél is óvatosan kell bánni a vonalak mentén. Ez meglepően csúnyábban kopik de egyáltalán nem vészes, és könnyen korrigálható. 

A képeken láthatjátok filterek nélkül, élesben a két árnyalatot.

Ami negatív a termékekben hogy bár matt-ra száradnak mégis felvitel után egész sokáig fognak. Igazából engem ez nem zavar annyira, de őrült nehéz leszedni a sötét árnyalatot.
A színükön kívül, az extra tartósságuk ami megfogott, illetve az, hogy egész napi viselet után nem voltak szárazak, dehidratáltak az ajkaim. Nem volt szükség semmiféle extra ápolásra. 
A fentebb említett negatívum miatt 10 pontból 9-et adnék nekik, de biztosan rendelek még több árnyalatot, hiszen egy egyszerű trükkel ez is megoldható, de jobb lenne nem vacakolni már a zsepis megoldással.

A novemberi katalógusban megtalálhatjátok majd a terméket pontosan 10 matt árnyalatban. Ezen kívül még fényes hatású árnyalatok is elérhetőek újdonságként de ezekből még nem rendeltem így csak a matt árnyalatokról tudok írni. Egyébként 10 fényes árnyalat lesz szintén mint matt. 
Lényeg a lényeg, hogy 1.299 ft/db áron tudjátok majd megrendelni a kiszemelt árnyalatokat. Érdemes lehet most beszerezni őket, hiszen újdonságként most akciósan elérhető, az eredeti ára kissé borsos 2.299 ft. 


Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

4 megjegyzés:

  1. Szerintem egyik sem áll jól! A pink öregít, a nude rózsaszín pedig sápaszt. De egy bordó vagy vörös szerintem nagyon jól mutatna rajtad. :)

    Az eredeti árat nagyon sokallom. Folyékony rúzsok közül a Colourpop és Dose of Colours rúzsai a kedvenceim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az eredeti ára engem is meghökkentett, kissé a pofátlanság határát súrolja.
      Szerencsés vagy, hogy még nem láttál, vörös vagy bordó színű rúzsban, felháborító hogy nézek ki vele, van pár árnyalat ami még elmegy kategória azok is inkább a narancsos árnyalatú pirosas rúzsok. Köszönöm, hogy írtál kritikát elfogadom, bár Nekem tetszik mind a két árnyalat magamon, így nem ígérem, hogy nem fogom még használni őket. :):)

      Törlés
  2. Szerintem a Flushed kimondottan jól áll. :)

    VálaszTörlés