2017. október 14., szombat

Glamour-napok 2017 ősz DM, Tesco

Már láthattátok, hogy miket vásároltam a Glamour-napok alkalmával a Rossmann-ban, most itt a DM-es verzió egy egyetlen Tescos. Próbáltam igyekezni, hiszen holnap még lecsaphattok kedvezményesen a termékekre, hátha valami megtetszik még Nektek.



- 50% Fa tusfürdőre

Három Fa tusfürdőt választottam a kedvencemet a Coconut Water illatot. Párszor már használtam és mivel eléggé le volt fosztva így ez az egy volt, ami igazán meggyőzött.

Fa Coconut Water tusfürdő 549 ft helyett 274 ft


- 50% Garnier Skin Naturals termékekre

Sikerült 50%-os kuponnal beszereznem pár dolgot. A kedvenc kétfázisú sminklemosómból dupláztam is, de mentségemre ennyiért nem tudtam csak ennyit venni. A micellásból nyilván a rózsaszínért mentem de az nem volt, így gondoltam, hogy akkor kipróbálom ezt, bár a kétfázisú tesójukkal eléggé megjártam, de ez hátha beválik majd legalább annyira, mint a rózsaszín, vacilláltam egy keveset aztán úgy voltam, hogy ha nem válik be legalább azzal tudjam magam nyugtatni, hogy féláron volt. 

Garnier Micellás víz 3 az 1-ben 1699 ft helyett  849 ft
GArnier Essentials Sensitive 2 az 1-ben nyugtató sminklemosó 999 ft/db helyett 499 ft/db


- 50% Garnier Skin Naturals termékekre

Régóta szerettem volna kipróbálni a Garnier fátyolmaszkjait, de valahogy mindig mindenkinél azt hallottam, hogy semmivel nem tud többet, mint az ebay-es vagy a Balea maszkjai. Szóval sajnáltam érte a 6-700 ft-ot a vélemények alapján, de most úgy gondoltam, hogy féláron simán kipróbálom hiszen így nem sokkal többe jön ki. mint egy Balea-s.

Garnier Moisture+ Freshness fátyolmaszk 699 ft helyett 349 ft
Garnier Moisture+ Aqua Bomb fátyolmaszk 699 ft helyett 349 ft


- 50% Minden Rimmel termékre

Az előző posztban említettem, hogy a nyáron beszereztem a Lasting Finish primert, és az szeretem, viszont a kék verzióját az nem sikerült megkedvelnem. Most találtam egy harmadik verziót, és gondoltam kipróbálom, hiszen eleve akciós volt. A másik termék pedig Match Perfection korrektor volt 010 light árnyalatban, ezt az előző Glamour-napok alkalmával szereztem be először, és óriási kedvenc lett, és bár még nem fogyott el, de gondoltam legyen belőle tartalék. 

Rimmel Fix & Protect primer 1.399 ft helyett 699 ft
Rimmel Match Perfection korrektor 1.999 ft helyett 999 ft


- 50% L'oreal dekorkozmetikai termékre (1 kupon = 1 termék)

Unokatesómnak hála két kuponom volt így két terméket hozhattam el. A True Match 2R/2C alapozóban biztos voltam, mert nagyon megszerettem, írtam is róla ide kattintva elolvashatjátok a tesztet, bár így már nem lesz meglepő, hogy pozitív véleménnyel vagyok róla, sőt azt hiszem barátok vagyunk. Lényeg a lényeg, hogy erre szerettem volna beváltani a kuponomat. A másik termékből ő volt az utolsó és azt hiszem rám várt. A Lumi Magique korrektor, amit akkor is elhoztam volna ha nincs rá kupon hiszen 3.199 ft-ról le volt akciózva 1.399 ft-ra és szerintem így tökre megérte volna kupon nélkül is, de így kuponnal még jobb. 

L'oreal True Match alapozó 4.199 ft helyett 2.099 ft
L'oreal Lumi Magique korrektor 1.399 ft helyett 699 ft


- 50% Maybelline termékre (1 kupon = 1 termék)

Szintén unokatesómnak köszönhetően volt két kuponom a Maybelline termékekre, a korrektorban biztos volt, mert sok negatív értékelést hallottam róla, de mégis kíváncsi vagyok rá, féláron meg pláne. Lényeg a világosabb árnyalatot választottam, még nem próbáltam, de nagyon kíváncsi vagyok már rá. A szempillaspirálról pedig sok jót olvastam, ráadásul ajándékba járt hozzá a ceruza.

Maybelline Anti Age Eraser korrektor 2.399 ft helyett 1.199 ft
Maybelline The Colossal Big Shot szempillaspirál + szemkontúrceruza 1.799 ft helyett 899 ft


- 50% S-he vagy Alverde termékre (1 kupon = 1 termék)

Nos, sokáig sétáltam a két állvány között, és semmi nem fogott meg, így egy szemöldökzselét választottam a S-he-től. Az előző már úgy is fogyóban van és jó lesz pótlásnak.

S-he szemöldökzselé 999 ft helyett 499 ft


- 50% Minden Syoss termékre

Nem estem túlzásba, bár nagyon örültem a Syoss kuponnak mert a tavaszi shopping napokkor hiányoltam. Végül egyetlen Syoss terméket nem találtam a hővédő spray-t pedig azt nagyon szeretem, na mindegy. Így sikerül 3 hajlakkot haza hozni, és egy hajhabot.

Hajlakkok 1249 ft/db helyett 624 ft/db
Hajhab 1249 ft helyett 624 ft

Bár volt Elseve kupon én mégis a Garnier samponjait szerettem volna, illetve a L'oreal Clay maszk-ra is jól jött a kedvezmény, valamint a hajfestékek között is a Palette kollekciójából sikerült színeket választanunk, így telefonos applikáción keresztül váltottam be kuponokat, mind -50% volt.


- 50% Minden Fructis termékre 

Igazából nem agyaltam túl, ami biztos volt az a Goodbye Damage duó, a másik kettőnél megmondom őszintén az illatra mentem. Szóval a fent említett Goodbye Damage kombót már használtam és nagyon szerettem, így remélem ezek is beválnak majd. 

A samponok és a balzsamok egyaránt 699 ft/db helyett 349 ft/db 


- 50% L'oreal Pure Clay maszkokra

Már van egy Pure Clay Detox maszkom, de úgy gondoltam így hogy ismét féláron megvásárolható nem azt veszem újra hanem kipróbálok egy másikat, így esett a választásom erre a Glow Maszkra, ami ragyogást ígér, hát remélem ez is lesz olyan jó mint a Detox. Az említett maszkról tesztet itt olvasattok.

L'oreal Pure Clay Glow maszk 2.999 ft helyett 1.499 ft


- 50% Minden Palette hajfestékre

Legutóbbi hajfestésem alkalmával választottam ezt a Palette 678 Rubintvörös árnyalatot, és nagyon tetszik az eredmény így beszereztem most féláron két dobozzal, és anyának is sikerült három szőkét választani egyet a 217-es és kettőt a 219-es árnyalatból.

A hajfestékek 1.199 ft/doboz helyett 599 ft/doboz

Természetesen sikerült pár kupon nélküli terméket is beszerezni, a Dove termékeknél kissé megszívattam magam, de mindegy.


A Dove dezodoroknál olyan akció volt, hogy 2+1 vásárlása esetén 566 ft/db viszont én ezt kissé másképpen értelmeztetem, azt hittem minimum 3 terméket kell venni ahhoz, hogy 566 ft/db áron lehessen megvásárolni, így gondoltam mivel az uncsim már vett 3-at és úgyis együtt fizetünk így nekem elég kettő, hát megszívtam de mindegy. Nagyon jó illatuk van, és valószínűleg a közeljövőben így is - úgy is megvettem volna.

Dove go fresh dezodor 849 ft/db


Az Alverde rózsaolaja még mindig óriási kedvenc. A múlt hónap végén már beszereztem egyet, mert elfogyott az előző, de most sem tudtam neki ellenállni. Tesztet ide kattintva olvashattok róla.

Alverde rózsaolaj 1.049 ft


Egyik kedvenc hajformázónk a Taft Carbon Force amiről már sokszor olvashattatok elfogyott/haul bejegyzésben. Most is szükséges egy újabb adag, bár majd láthatjátok, hogy én most váltottam, de anyának ez a kedvenc.

Taft Carbon Force hajformázó 899 ft


Ezer éve keresünk anyával ilyen csillámos hajfényt, és most találtunk, és gyönyörű apró arany csillámokkal van tele, egyszóval tökéletes, erre vágytunk, bár egy hajlakkot nem vált ki, de amire kerestük arra tökéletes.

Balea Magical Shimmer Spray 499 ft


A Balea új Born to be Lazy lajhár-os tusfürdőjét már hetek óta vadászom, de most találtam egyetlen egyet, és így nem hagytam hogy tovább ott árválkodjon. Nekem tetszik az illata, kíváncsi vagyok használat közbe milyen lesz.

Balea tusfürdő 269 ft



Bár kupon nélkül, de a Glamour-napok alatt vettünk a Tesco-ban két Lee Stafford textúra pasztát hajformázáshoz. Anyának használt ilyet a fodrász a hajára és nagyon megtetszett, így vettünk kettőt.

Amit nem fotóztam be az pár szálas tea, tisztítószer, és egyéb kupon nélküli dolgok. Mosószer, zsebkendő stb. de azt hiszem azok annyira nem érdekesek.

Azt hiszem erre az évre én lezártam a Glamour-napokat, és nem hiszem, hogy fogok bármi mást is venni a kupon akciós hétvégén.



Remélem szuperül telt/telik a shopping ünnep hétvégéje!

Melyik kuponnal vásároltátok a legtöbb terméket?
Van esetleg amit ti is vettetek?


Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!


2 megjegyzés:

  1. Húúú te aztán jól bevásároltál. :D Én idén főleg tisztítószereket, mosogatógép tabit és tisztítót meg mosószereket vettem.:)
    A Garnier micellás vizet akartam megvenni de sajnos már nem volt belőle, de mondjuk még van egy fél üveggel, szóval annyira nem sürgető a dolog. :D
    Dezodorokat vettem még, hajlakkot, hajfestéket, sampont. Sminkcuccok közül nem sok mindent vettem. Amit kinéztem az nem volt kirakva sajnos Győrben még. Végül egy Catrice púder és egy szemöldökceruza és két Maybelline szemöldökceruza jött velem haza. :D Felesleges dolgokat nem akartam venni, mert inkább elfogyasztom amim még van.
    A Maybelline spirált én még tavasszal vettem meg, de nem lett a kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, egy évben kétszer adok a vásárlási mániámnak, és annyit vásárolok, hogy alig bírom elvinni a kocsiig. A Garnier micellás-ból illetve a Dettol fertőtlenítőiből irreálisan kevés volt országszerte a boltok polcain. Nem is értem. A hajlakk nálam fogyóeszköz. A hajfesték szintén, és mivel a rövid hajamat különböző pasztákkal formázom így a sampon is jobban fogy mint bárki másnak a családban. A Rossmann-ban egyáltalán nem győzött meg a -25% dekorkupon illetve amit szerettem volna az hiába volt, valakik teszternek nézték a display-en lévő árucikkek mindegyikét, és rengeteg felbontott, és belenyúlt, vagy éppen összetört termékkel találkoztam. Ez az ország másik vége Debrecen, kicsit fel is húztam magam emiatt, így csak az alapozót vettem, pedig a Catrice egyik palettája nagyon a kedvemre való lett volna. A Maybelline spirált ma használtam először, még nem tudom, hogy milyen lesz a kapcsolatunk, de reménykedek. Köszönöm, hogy írtál.

      Törlés