2017. október 10., kedd

Megkésett szeptemberi Avon rendelés #avonhungary

Ilyen még soha nem fordult elő velem. Ez a bejegyzés szeptember 8-án készült, és elfelejtettem posztolni.
Azóta sajnos ma van először időm a bloggal foglalkozni. Az egyetem kezdés felőrölte minden energiámat, és időmet. Gondoltam ha már kész van akkor közzéteszem. Fogadjátok szeretettel. (Mivel az előző posztban ígértem, hogy odaírom hol találhatóak a katalógusban ezt meg is tettem, most hogy már egy másik kampányban vagyunk, így ezeket töröltem, de az árakat nem, cserébe viszont írtam pár véleményt is azokról a termékekről amiket azóta már kipróbáltam.)

Sikerült elég sok mindent rendelnem most is természetesen. Volt benne pár must have és pár kihagyhatatlan ajánlat is. 


Volcanic Iceland tisztító iszappakolás testre (699 ft)

Annyira régóta szemeztem már ezzel a termékkel, hogy most 699 ft-ért biztos voltam benne, hogy megrendelem. Furcsa de elsőre nem tetszett az illata egyáltalán aztán valahogy szépen lassan megbarátkoztam vele, és már fel sem tűnik. 5-10 percig a bőrömön hagyom, és utána sokkal tisztábbnak és hidratáltabbnak érzem a bőröm. Összességében tetszik. Remélem hamarosan tudok róla írni egy bővebb tesztet.


Rágógumi illatú habfürdő (599 ft)

Annyira népszerű lett az előző kampány után ez az illat kicsiny családomban, hogy kénytelen voltam újra rendelni. Egyébként is szeretem az Avon habfürdőit, de ennek az illata különösen a gyermekkorba repít vissza. Már ez is fogyóban van, így biztosan rendelek még. Az almás sütis tesója nem jött be annyira, de ez 5*.


Simply Delicate intim lemosó (399 ft)

Nagyon sokszor írtam már, hogy mennyire szeretem az Avon intim lemosóit, de ez katasztrófa. Olyan mintha vizet nyomnék ki belőle, így még használat előtt szétfolyik, lecsepeg, és szinte használhatatlan. Csak az állaga miatt rendelek legközelebb másik fajtát. Mert egyébként hatásban ezzel sincs bajom.


Szemöldökcsipesz (699 ft)

Talán már a második vagy harmadik csipesz amit megrendelek, mert nekem ez vált be 100%-ban. Persze ahogy az lenni szokott, folyamatosan elhagyom, eltűnik, ezért időről-időre beszerzek egy újat. Erős, masszív, és nagyon precízen lehet vele megfogni a szőrszálakat.


Avon True Diamonds szemkontúrceruza (699 ft)

Az abszolut kedvenc évek óta, amióta csak bejöttek ezek a Diamonds szemceruzák a készletemben megtalálható a Black Ice árnyalat. Krémes, és nem kenődik. Sokáig elég, és nagyon kedvező ára van. Biztosan rendelek még belőle.


Avon True Flawless korrektor (699 ft)

Ezt a korrektort csak kíváncsiságból rendeltem meg, a kedvező ára miatt. Nem mondom, hogy rossz, de az általam sokat emlegetett Luxe korrektort nem éri fel. Elhasználom az biztos, de valószínűleg többé nem kísérletezek vele.


Tanácsadói szett 

Egy klasszikus illat testápolóját, tusfürdőjét, és miniparfümjét tudhatom magamnak így, hogy éltem ezzel a kedvező ajánlattal. Az illatot még mindig kedvelem, és mivel a parfüm nagy kiszerelése is megtalálható a kollekciómban, így külön örültem a mini tesójának. Tesztet itt olvashattok az illatról.


Anew Essential regeneráló fátyolmaszk (499 ft)

Az egyetlen termék amiről még nem tudok írni, mert nem próbáltam, de remélem hamarosan lesz időm egy relaxálós napra, és akkor biztosan felhasználom majd. Megpróbálok erről is írni.

Ezeket rendeltem még szeptemberben. Azóta már megérkezett az októberi rendelésem is, csak kissé hiányosan, így még várat magára, de annyit hogy az Avon novemberi újdonsága a szívembe lopta magát, és valószínűleg a következő bejegyzés arról a két gyönyörűségről fog szólni, mert nem bírom ki, hogy ne írjak róluk.

Ti miket rendeltetek szeptemberben? 

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése