2015. december 22., kedd

Avon Luxe paletta - Cocoa Couture


Sziasztok!

Ez a második Luxe palettám, tavaly ilyenkor rendeltem meg az elsőt, és különös módon ennek a palettának a rendelése is hasonlóan alakult mint az első palettáé, akkor is megláttam és megszerettem a színeket, és egyből elképzeltem a karácsonyi sminkemet, idén is hasonlóan történt, annyira megtetszettek a színek a katalógusban is, és megrendeltem, és azóta már tudom milyen sminkem lesz szenteste.



A megszokott Luxe termékek csomagolásában érkezett, ami Nekem egyébként is nagyon tetszik, szerintem csodaszép ez a világos-sötét lila-arany kombináció. A csomagolás alján található a paletta neve. 


A Luxe termékek csomagolásánál nem csak a külső doboz esztétikusságára figyeltek oda, de a termékeket is gyönyörű aranyszínű csomagolásba öltöztették. Egyetlen hátránya ezeknek az aranyszínű csomagolásoknak hogy gyűjtik az ujjlenyomatokat, és elég nehéz megőrizni a csillogó szépségét a hétköznapi használat során. 
Egyébként nagyon jól záródik, és ez a másik ilyen palettámról is elmondható mert  év használat után sem lett gyengébb a záródása, teljesen táskabarát -nálam ez nagyon fontos, mivel ingázok az otthonom és az albérletem között- de nem szívesen dobom a táskámba mert minden apró kis karc meglátszódik rajta - tapasztalat- így azóta próbálom gondosan becsomagolni, és a legtutibb helyre rakni.


A palettában van egy nagy tükör és egy semmire nem használható applikátor, amit most jól jött mert ezek segítségével csináltam a swatch-okat. 


Öt gyönyörű stílusos, klasszikusan elegáns szín található benne. Amik nappali és bulizós sminkekhez egyaránt használhatóak. 
A sötétbarna, barack és a legvilágosabb szín matt árnyalatok, a világos és a szürkésbarna árnyalat pedig gyöngyházfényűek, de egyáltalán nem az a megfejeltem egy csillámos dobozt hatást keltik, teljesen jól használhatóak a mindennapokra is. 


A színek mint láthatjátok jól pigmentáltak, enyhén porolnak, de nem vészes. Nos jöhet pár szó a színekről. A barna árnyalatokban nem csalódtam a matt barna árnyalat nagyon tetszik. Leginkább a barack árnyalatra voltam kíváncsi mert a Catrice palettámban is volt egy hasonló, de azzal nagyon sokáig kell szórakozni, mire elérem a kívánt árnyalatot, annál a palettánál mindenképpen használnom kell valamilyen fehér krémes terméket a szín felvitele előtt. Visszatérve erre a palettára, ebben nagyon szépen pigmentált a barack árnyalat, és a szemen is teljesen olyan mint a palettában, nem kell vele szórakozni, építgetni stb. tehát egyszerűen a tökéletes barack árnyalat számomra. 


A katalógusban az eredeti ára olyan 3000 ft-ba kerülnek, ami szerintem ár/érték arányban elfogadható, vannak ennél rosszabb termékeim amik ennél jóval drágábbak voltak. A decemberi katalógusban 2.399 ft-ba kerül, a januári kampányban sajnos nincs benne, így érdemes még ebben a kampányban lecsapni rá, ha esetleg megtetszett.

Szerintem egy nagyon jó kis termékről és termékcsaládról van szó, ti próbáltátok már?

 A Luxorious Nudes paletta tesztjét ide kattintva tudjátok megnézni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése