2015. december 23., szerda

Karácsonyi tag-ek #7 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23

Sziasztok!

Elérkeztem az utolsó 8 kérdés megválaszolásához, ebből is látható, hogy eltelt a készülődős időszak, holnap már karácsony, és amikről itt írtunk azoknak egy részét már átéltük idén is újra, de az igazi ünnep az még csak most jön.

#7
Fotók korábbi karácsonyokról



2008

2009

2010

2013

2014

#17
Karácsonyi outfitek

A 17. napi téma miatt keresgettem az elmúlt karácsonyok fotói között, és valahogy mindig csak félig vagyunk a fotón, tehát teljes outfitet nem tudok mutatni, viszont pár mondatban leírom.
Tulajdonképpen én próbálom a kényelmes, elegáns, és ünnepi kombinációkat összegyúrni egy kicsit, tehát semmi képen nem veszek fel olyat amiben nem érzem jól magam.
Általában egy fekete nadrág van rajtam egy szép felsővel, vagy egy leggings egy hosszított pulcsival, attól is függ milyen idő van odakint.
Az ékszerekre ilyenkor mindig oda figyelek, hogy valami különleges legyen, amit a hétköznapokban nem hordok. Tehát semmi extra. A 24.-i készülődésnél is valami kényelmesbe öltözöm, úgy sütünk-főzünk, tehát nem pizsibe de azért kényelmesbe. :)

#18
Tojáslikőr, forralt bor, forró csoki és a társaik

A tojáslikőr elengedhetetlen, családunk női tagjai ide teszik le a voksukat, forralt bor a bejgli mellé elengedhetetlen, és nagyapám házi pálinkája amivel karácsonykor kötelező koccintani.



#19
Utazás, avagy távol a családtól az ünnepek idején

Na ez az amit nem tudok elképzelni, idén is alig vártam, hogy vége legyen a szorgalmi időszaknak, és végre itthon legyek a családdal, én minden évben ezt a példát láttam, hogy ebben a három napban együtt vagyunk, és ezért is elképzelhetetlen, hogy ne legyek otthon az ünnep napokon.

#20
Külföldi szokások amik tetszenek

Az egyetlen ami tetszik, az a karácsonyfa díszítés ideje, mégpedig az hogy az amerikaiak ők elég hamar feldíszítik a fát és az egész készülődés alatt így is marad, majd csak januárban öltöztetik le, ez tetszik, szerintem annyira jó hogy nem csak az ünnep ideje alatt van a fa felöltöztetve, hanem a készülődés alatt hiszen a három ünnep nap után már nincs olyan varázsa, hiszen akkor már a szilveszterre készülünk, sok helyen vissza áll a munka, stb. szóval ez a szokás ez nagyon tetszik.

#21
A 2015-ös menü

Halászlé és bejgli mindenképpen lesz, a finom sült húsok, és a narancsszószos kacsa, a finomabbnál finomabb sütik, mézeskalács, citromszelet, linzer, és a mama féle Kati szelet, elmaradhatatlan lesz idén is. 

#22
Ajándék rémálmokból

Soha nem kaptam még olyan ajándékot, aminek nem örültem volna, de számomra talán az olyan dolgok a rémálmok mint például a parfüm legalább is attól aki nem ismer, illetve ha valamilyen elektronikai dolgot vesznek nekem nélkülem. Én minden másnak örülök.

#23
Így zajlott az adventi készülődés

Idén először, hogy nem volt elég időm a karácsonyi készülődésre, és csak sodródtam a napokkal, sokkal később kapott el a láz, de azt hiszem erről már írtam is az előző bejegyzésekben.
Tehát nem kezdtem el már hónapokkal ezelőtt a beszerzéseket, nagyon szeretem ezt az időszakot, de most, hogy fenekestül fordult fel az életem, így valahogy mindig csak halogattam, hogy majd holnap aztán most az elmúlt pár napba minden nappal egyre nagyobb lett a kedvem, így már az ajándékokat is beszereztem, valamint az itthoni készülődésben is aktívan részt vettem.

Nos, holnap véget ér a készülődés, jön a 24. napi tag, és a szenteste. Remélem már nagyon készültök, én ma fogom csomagolni az ajándékokat, aztán holnap már csak sütés, főzés, és este pedig ajándékozás.

Jó készülődést! Azért ne strapáljátok agyon magatokat! 

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése