2015. december 13., vasárnap

Avon Naturals - Vanília és Szantálfa

Sziasztok!

Egy kedvenc Avon-os termékcsaládom őszi/téli újdonságát mutatom be Nektek. Elég régóta megrendeltem már, még akkor amikor először benne volt a Focus magazinba, de még csak pár napja  hogy igazán hangulatom volt ehhez a termékcsaládhoz, és már hozom is Nektek a véleményemet.


A szett három termékből áll, egy tusfürdő, egy testápoló, és egy testpermet.
Az illata első perctől levett a lábamról, nagyon tetszik. Igazi vanília. Nem az a tolakodó fajta, hanem az ami kellemes illattal árasztja el a bőrödet, szobádat, fürdőszobádat.


A tusfürdő jól habzik, gyöngyházfényű, és hozza a jól megszokott Naturals tusfürdő minőséget. Nem szárítja a bőrt. viszont nem is marad meg az illat a bőrön zuhanyzás után órákig, viszont zuhanyzásközben az egész fürdőszobát betelíti, az állaga nagyon krémes.

A testápoló szintén egy krémesebb termék, egészen jól hidratál, bár a kedvenc Dove testápolómtól nem jobb, de azért használtam már rosszabbat is ennél, Hamar beszívódik, és nem hagy semmiféle ragacsos, vagy olajos érzést maga után. Az illatot viszonylag sokáig lehet érezni, bár én a testápoló után rögtön használom a testpermetet, de ezt a kombó együtt ha este használom reggel még érzem az illatot.

A testpermet, igazából minden Naturals testpermetet szeretek, és ez is nagyon jó. Az illattal itt is minden rendben, viszont ezt mintha tartósabb lenne mint a többi illat, pedig azokat is testápolóval együtt használom. Főként nyáron szeretem a testpermeteket, de ez a nagyszerű illat télre nagyon jó lesz. Ha valami erős illat van rajtam, akkor pár fújásnyit szét oszlatok a lakásban, és annyira jó. Szerintem sokkal jobb mint a régi vanília-szójatej?! változata.


A termékeket én szettben vettem meg, a decemberi katalógusban is megtudjátok rendelni szettként .1.299 ft-ért. 
Eredeti áron 999 ft, viszont általában 400-500 ft-ba kerülnek.

A testápoló és a tusfürdő 200 ml-s
A testpermet pedig 100 ml-s

Ti szeretitek a Naturals termékeit?
Ezt a szettet próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése