2015. december 30., szerda

New Year's Eve makeup

Sziasztok! 

A hét elején már láthattátok azokat a képeket, amik nekem nagyon tetszettek, és inspirálónak találtam őket, és gondoltam megmutatom a sminkeket is amiket a képek, és a videók inspirálásával alkottam.


Először is az arcomra a Maybelline Baby Skin báziskrémét használtam, majd alapozónak az Avon magix alapozóját kentem fel nude árnyalatban ( a napokban találtam egy bontatlan tubussal :))
majd fixáltam a Catrice Prime and Fine translucent loose púderével. Bronzosítottam az Ombia bronzosítójával, és pirosítónak a Vevay pirosítómat használtam, és hogy egy kis csillogást adjak az arcomnak a Catrice Prime and Fine high light púderét vittem fel, az arccsontomra. 


Szemhéjalapozónak az Essence I love stage termékét használtam. 
Az első szín amit felvittem a mozgószemhéjamra, az egy sötétszürke már már fekete árnyalat volt, majd a mélyítővonalban egy lilás-barnás színnel satíroztam el az éleket. Valamint a szemöldökcsontomra egy szép matt fehér árnyalatot vittem fel.


A sötétszürke szín egészére egy Essence pigmentet választottam, a csillogás kedvéért, azt hiszem szilveszterkor ez belefér, ez pedig a 10 fairy dust árnyalat. 
A alsó szempillatőbe felvittem egy matt fekete árnyalatot, majd a lilás-barnás árnyalattal finomítottam rajta.
Majd a Maybelline The Colossal Kajal fekete szemceruzájával a vízvonalamat is kihúztam.
Spirálnak pedig a Rimmel Kate Moss spirálját használtam.
 Az ajkaimat először egy Garnieres ajakápolóval ápoltam, majd felvittem az Avon Indulgence royal peony árnyalatát és végül is erre a Rimmel 002 Candy árnyalatát választottam.

Mivel az első smink elég erős lett, így arra gondoltam, hogy készítek egy visszafogottabb sminket is. Itt világosabb színekkel dolgoztam.



A L'oreal Infaillible 020 Pebble Grey árnyalatát felvittem az egész szemhéjamra, majd egy barna árnyalattal a széleket eldolgoztam, végül a Makeup Revolution Indirect árnyalatú pigmentjét fel tapogattam a szürke színre.
Az ajkaimra szintén a Rimmel 002Candy árnyalatú rúzsát használtam.



Remélem tetszett Nektek ez a két smink, és találtatok benne valami használhatót, ne feledjétek, hogy ezen az éjszakán is érdemes a tartósságra figyelni, mindenképpen használjatok valami jó fixálót.


Puszi Nektek :)

Jó készülődést a holnap estére!

2 megjegyzés: