2015. december 7., hétfő

Ünnepváró TAG kérdések

Sziasztok!

Kitti blogján láttam ezt a tage-et és kedvem támadt megválaszolni ezt a pár kérdést. Jó segítség lehet a hangolódásban, ha megállunk egy-egy pillanatra és  visszagondolunk az elmúlt karácsonyokra.

1. Általában mikor kap el az ünnepi hangulat?



Nos, általában én vagyok az a családban akit már szeptemberben foglalkoztat a karácsony, időnként megőrjítve ezzel a család épp eszű tagjait, idén azonban valahogy elmaradt a nagy karácsonyi láz, a hangulatot már kezdem érezni, de még nem az igazi.  

2. Mit szeretsz legjobban a karácsonyi időszakban?



Egyértelműen mindent, az ajándékok kiválasztását, a kivilágított utcákat, tereket, karácsonyi vásárokat, a várakozást, a sütést-főzést, a családi vacsorát... 

3. Melyik a kedvenc ünnepi illatod?



Ebben az időszakban kifejezetten szeretem a fahéjas, almás, mézeskalácsos, narancsos, vaníliás illatokat.
4. Melyik szín vagy színek jelképezik számodra a karácsonyt?



Igazából színben még nem igazán próbáltam ezt behatározni, mert elég nyitott vagyok a karácsonyi színeket illetően, inkább egy motívumot írnék ide, még pedig a rénszarvasos motívumok amik jelképezik számomra a karácsonyt.


5. Mikor sütöd meg a mézeskalácsot?


Tavaly ilyen és ehhez hasonló karácsonyt nem idéző mézeskalácsok készültek :)
Igazából anyukám süti, de én díszítem, és általában egy-két nappal karácsony előtt, attól függ, hogy érünk rá.

6. Mikor kezded el megvenni az ajándékokat?



Általában november végén, december elején, de előfordult már, hogy 24-én reggel még ajándékokért rohangáltam :(


7. Mindent szépen becsomagolsz? 


Tavalyi egyen csomagolópapír
Igen, még akkor is, ha egy percig tart letépni, és a szívem szakad meg, hogy mennyit szenvedtem vele :) Általában több egyforma tekercs csomagolópapírt veszek, és mindenki ajándékát egyforma papírba csomagolom.

8. Van adventi kalendáriumod?

Igen, anya minden évben megörvendeztet plusz kalóriákkal, sajnos idén még decemberben nem voltam otthon, de ha hazamegyek egyszerre bonthatok ki egy csomó-csomó zsákocskát.
Nem szerettem volna, úgy hogy elhozom magamnak, mert egyrészt tudnám mi van benne, másrészt az úgy nem is olyan jó. 


9. Van olyan dolog, tárgy, motívum, amiről mindig a karácsony jut eszedbe?

Ez van akkor, ha nem olvasod el előre rendesen a kérdéseket. Nos a motívumot már lelőtte a 3. kérdésnél, de ha nyilvánvalóan ha kezembe akad valami karácsonyi gömb (ami nálunk még májusban sem ritka... a macskákat kérdezzétek! :)) akkor azok illetve az égősorok, bár ritkán látni mondjuk júliusban égősort de ha látnék, a karácsony jutna eszembe :D


10. Van olyan film, amit mindig megnézel decemberben, hogy azzal hangolódj az ünnepekre?



Több is van, ilyen például a Télapu összes része, illetve kapaszkodjatok meg a Reszkessetek betörők :)

+1 A legkedvesebb karácsonyi emléked - Ha van kedved elmesélni...

Minden karácsony emlékezetes számomra, nehezen tudnék egy karácsonyi emléket kiemelni, talán ha mégis kellene, akkor azokat a karácsonyokat említeném meg amikor még kicsik voltunk és az unokatesómékkal álltunk a fa alatt, amikor még volt valami gyermeki varázsa ennek az egésznek, emlékszem rá, hogy együtt mentünk templomba 3 generáció nagyszülők-szülők-gyerekek, talán azok voltak a legkedvesebbek. 

Ha meghozta a kedveteket ez a pár kérdés töltsétek ki ti is, én nagyon élveztem főleg az utolsó +1 kérdést, tényleg jó volt kicsit feleleveníteni az elmúlt karácsonyokat :)

Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése