2015. december 18., péntek

Blog karácsony 2015

Sziasztok!

Már láthatjátok egy ideje a blog oldalsávjában, hogy az Ilus által idén is megszervezett Blog karácsonyon a tavalyihoz hasonlóan részt vettem. A kezdeményezés lényege, hogy a bloggerek megajándékozzák egymást.
Elég korán bejelentette már Ilus, hogy lehet jelentkezni, még valamikor október elején, és valamikor november végén volt a párok kihirdetése. Ezután kezdődött az információ szerző időszak, majd a vásárlás, és végül az ajándék elküldése, és a reménykedés, hogy az általad megajándékozott személynek fog tetszeni.

Engem Betti ajándékozott meg, egy igazán hozzám illő csomaggal, nagyon eltalálta a kedvenceimet, ezúton is köszönöm Neki még egyszer, a figyelmességet, hogy ezt a csomagot így személyre szabta.


A csomag kibontásakor már éreztem egy fantasztikus illatorgiát, ami a fürdőrúdnak és a teának volt köszönhető. 



Volt benne egy Catrice Smokey Eyes set aminek külön örültem, ugyanis volt már egy ilyen palettám, de széttört, és azóta is sajnálgattam, tavaly még sminket is készítettem vele ide a blogra. Szóval nagyon örültem, így pótolhatom ezt a gyönyörűséget. A véleményemet a palettáról ide kattintva olvashatjátok.



Volt még a csomagomban egy Balea márkájú fürdőrúd kókuszillattal, nagyon szeretem a kókuszillatát, és a különböző ilyen fürdős dolgokat, tehát ez is levett a lábamról, annyira finom az illata, és a tetején az a díszítés...



Aztán kaptam még két kedvenc dolgot, egy táblát a kedvenc csokimból, és egy teát ami a teamániás-nak remek ajándék, egy téli ízesítésű alma-fahéj teánál pedig még arra is figyelt Betti, hogy igazán az évszakhoz illő legyen.



És a legaranyosabb darab ez a kis képecske volt, ami nagyon nagyon tetszik, és köszönöm szépen.
Volt még egy levél is a csomagban, tehát nagyon személyes volt, és látszik, hogy Betti utána járt, mi mindent szeretek.
Bettinek köszönöm szépen ezt a csodás csomagot, Ilusnak pedig a kezdeményezést.

Én pedig Nórát ajándékoztam meg, remélem tetszett a kis csomagom, én is igyekeztem személyre szabni, remélem sikerült.

Puszi!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy tetszik, amit kaptál. Próbáltam a blogodból inspirálódni, ezek szerint sikerült is. :) Szuper egyébként, amit csinálsz, biztosan továbbra is követni foglak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én újra csak azt tudom írni, hogy köszönöm az ajándékokat, az utánajárást, mindent! és te is szereztél egy rendszeres olvasót, az én személyemben! :)

      Törlés
  2. Az a fürdőrúd felkeltette az érdeklődésemet, hiszen nem is találkoztam még csak hasonlóval sem. Kíváncsian várom róla a posztodat! :) Nagyon jó kis csomag, a tea is nagyon fincsi lehet :D Köszönöm, hogy részt vettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen írok róla, az ünnepek alatt tervezem az "elfogyasztását". A tea valami isteni fincsi ezt jól gondolod, teljesen rákattantam. Köszönöm a lehetőséget, és sajnálom, hogy Neked nem úgy alakult a Blog Karácsony ahogy kellett volna.

      Törlés